måndag 11 maj 2009

Problemlösning på riktigt

Blev så glad, Inwall gillade mina skisser och ska nu ta dem vidare för att se om de kan omsättas till verklighet! För mig återstår det bara att vänta, igen! Vänta på att leverantörer och tillverkare har sagt sitt, och kanske kanske blir det en riktig produkt till slut, annars blev det iaf en riktigt idé av mitt problem, som jag kommer använda mig av, för jag tänker våga-vägra-borrhål :)
Idéerna kan fortfarande tyvärr inte visas. Men de kommer troligtvis, tids nog! Däremot ska jag påbörja modellbygge av min idé, för att visa på ex-jobbsutställningen, å de bilderna ska jag lägga upp så snart modellen är visningsduglig!
Det är sjukt spännande detta att hitta ett problem, lösa det och erbjuda det till någon som kan omsätta det i praktiken! Det är precis så Krear vill jobba, så nu letar vi efter nya problem och frågeställningar som vi kan ägna sommaren åt! Tipsa oss!!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar